Sonjas sang til julestjernen – Hanne Krogh – fra «Reisen til Julestjernen»


Julelestjerne, får jeg deg
Sa en gang en liten pike
Ville gi et kongerike
For å kjenne deg

Julestjerne, gå din vei

Sa en bitter konge siden

Mørk ble du, og mørk ble tiden

Må du gjemme deg

Julestjerne, kom til meg

Du har voldt oss sorg og smerte

Se, nå gir jeg deg mitt hjerte

La meg tenne deg

Julestjerne, bli hos meg

Det er godt å la deg skinne

Du må aldri mer forsvinne

Aldri glemme meg

4 Svar til “Sonjas sang til julestjernen – Hanne Krogh – fra «Reisen til Julestjernen»

  1. På videoen over ser ho ut som om ho er veldig , veldig ung . Men stemmen hennes passet lissom ikke helt til utseendet . Stemmen tilhørte på en måte til en mye eldre kvinne enn ho så ut som .. Men ho var ekstremt flink , da ! :- D

  2. Hanne Krogh var flink den gang og veldig flink i dag også. Og så er hun alltid så blid og positiv 😉 Fin adventstid ønskes deg julejenta 😉

Legg igjen en kommentar