Høst-anemone


Oscar oktober 09 064Foto: Kjell Morten Bråten, Skien 2009

2 Svar til “Høst-anemone

  1. Er veldig fornøyd med dette bildet selv. Og jeg kan nesten ikke tenke meg vakrere blomst enn høstanemonen. Og anemonen har alltid betydd noe spesiellt for meg av en eller annen grunn. Da min far døde var det jeg som pyntet med blomster i kisten og jeg lagde et kors av lilla anemoner som jeg la i kisten. Jeg tror at det er anemonens «enkelhet» som fasinerer meg. Så enkel og så utrolig vakker.

Legg igjen en kommentar

