Hele gatas skrekk…


Oscar oktober 09 001

Altså: Huset har alarm – MED utrykning! Hvem tør å prøve seg??Oscar oktober 09 019

– Hva Pappa tenker på som lar meg klatre så høyt?Oscar oktober 09 020

Pappa sier at det er bra å gjødsle hagen – men HER???Oscar oktober 09 033

Jeg tror han tenker på jordforbedring! Oscar oktober 09 022

Pappa nevnte noe om blomster og bier – at det er viktig…Oscar oktober 09 037

… jeg synes jeg er litt viktig jeg!Oscar oktober 09 036

– og forresten ganske søt..Oscar oktober 09 039

Noe sier meg at jeg for fremtiden kommer til å sitte ganske mye her…Oscar oktober 09 042

Pappa er fuglevenn – Det later jeg som jeg er også. Oscar oktober 09 044

…serriøst!Oscar oktober 09 073

Pappa er IKKE glad i mus. Akkurat som om jeg ville fange mus å legge dem på trappa lissom…Oscar oktober 09 026

Og når pappa noen ganger blir litt sur fordi jeg er litt slem og klatrer i de dumme gardinene så gjør jeg bare sånn og mjauer litt .. Oscar oktober 09 032

Da blir pappa blid igjen og forstår at det var riktig å skaffe meg som vaktkatt og hele gatas skrekk 😉

8 Svar til “Hele gatas skrekk…

  1. Næææ!
    Katten din har et brunt og et blått øye. Det har jeg også, nesten, jeg har et halvt brunt og halvannet blått.
    Katten din og jeg er i strid med den rådende arvelære!
    Flotte bilder forresten.

  2. For å si det som i reklamen: «Det er jo spesielt!» ;-)) Så håper jeg at du ikke er hele gatas skrekk, predikeren… ;-))) Klem til deg!

  3. så stilig! tanten min har og en kattepus som har et blått øye og et brunt 😀 Hun heter Celeste forresten og er hvit 😉

Legg igjen en kommentar

