Tordenværet har skylden..


For et par uker siden var det et fryktelig tordenvær som herjet Grenland. Dette medførte at min internettforbindelse ble brutt og var faktisk borte i en og en halv uke. Først DA fikk jeg endelig kontakt med omverden igjen!

Det er først når slike ting skjer at man merker hvor mye man er blitt avhengig av internett. Jeg trodde jeg skulle gå på veggen!

Nå er det iallefall i orden igjen. Beklager at jeg ikke har fått svart de som har skrivd inn her under tiden. Kanskje noen rosebilder fra hagen min kan plastre såret?😉

Fortsatt god sommer alle sammen!

juli09 023juli09 026juli09 029juli09 069juli09 072juli09 058juli09 056

Legg igjen en kommentar

