Innsettelsen av meg som vikarprest for Unitarkirken i dag 9 april 2009


 Nedenfor er bilder og video fra innsettelsen av meg som vikarprest for Unitarkirken i dag 9 april 2009 på Kapitelberget kirkeruiner i Skien. Seremonien ble ledet av Pastor Knut Heidelberg.

Dette var selvfølgelig en stor dag for meg og jeg vil få takke alle for lykkeønskninger og godord i forbindelse med denne dagen. Ikke minst vil jeg takke dem som var med og ville dele denne dagen med meg og en stor takk til Pastor Knut Heidelberg for en flott tale.

«Du skal elske din Gud av hele ditt hjerte og all din forstand – og din neste som deg selv»

innsettelse-unitarkirken-kapitelberget-323innsettelse-unitarkirken-kapitelberget-327innsettelse-unitarkirken-kapitelberget-393innsettelse-unitarkirken-kapitelberget-190

 

 

 

 

 

Rett handling går før rett tro – orthopraxis anti orthodixis

4 Svar til “Innsettelsen av meg som vikarprest for Unitarkirken i dag 9 april 2009

Legg igjen en kommentar

