Bønnene er blitt hørt: Jeg er blitt heterofil!


I de siste dagene har jeg kjent en uro i kroppen – en annerledes følelse og jeg har tatt meg i å snu meg etter jentene på gata. Jeg har virkelig kjempet i mot og tenkt at det jo er gutter jeg skal snu meg etter. Samtidig har jeg lenge gått og kjent på en glede inni meg. Det er som om jeg er blitt satt fri fra åket det er å bare tenke på gutter og menn hele tiden.

Jeg vet at det er mange der ute som intenst har bedt om at jeg skal bli heterofil. Jeg har ofte fnyst av dette. Nå føler jeg at jeg skylder dere en unnskyldning. Bønnene er blitt hørt og jeg er blitt heterofil!

pin-up

1 APRIL SPØK 2009 !!

8 Svar til “Bønnene er blitt hørt: Jeg er blitt heterofil!

  1. Ha, jeg skal nok se å utdrive den onde heterofile demonen som har besatt deg … LOL …

  2. Ja, jammen er det et åk å gå rundt å tenke på menn hele tiden! Puh!!

    Men er det vær til å gå så lettkledd på denne dagen hos dere i dag? Her er det SLUDD! 😦

    Ha en fortsatt morsomt dag! 😉

  3. Det var dårlige nyheter, Kjellemann. Selv ble jeg homo i dag tidlig og så virkelig fram til å kline litt med deg.

    Men så ble du jaggu hetero før jeg rakk så mye som å godblunke.

    Får heller prøve meg på En Annen Blogger.

    Suzz og klemz
    fra Teo&Tao

  4. hehe… Det var altså INGEN som gikk på den… ;-))) Kanskje ikke så rart… hehe Trodde iallefall at smugleserne skulle blitt glad.. c^)

    Ivar: Shit!

  5. Hva med å kalle 1 april åKETS DAG heretter?😉 Det er jammen et åk å være menneske og komme ut av skapet sånne dager..

Legg igjen en kommentar

