Og vinneren i MGP i kveld blir: Alexander Rybak!


Alt tyder iallefall på det. Ifølge Vg-avstemmingen ligger Alexander an til å få over 60 % av stemmene, mens nærmeste konkurrent Tone Damli Aaberge får ca 18. Uansett vil det bli en kamp bare mellom disse to. Og hver og en av dem er flotte bidrag.

Men Alexander Rybak er nok også det bidraget som vil gjøre størst lykke i Grand Prix finalen i Moskva 16. mai. Ja kanskje kommer han til å vinne hele greia. Det er det mange som tror, i likhet med meg😉

Jeg ønsker all mulig lykke til!

VIKTIG AT VI STEMMER! Det er lett å tro at alle andre stemmer fordi han er favoritt. Hvis mange tenker sånn så…..

1234108929000_web_alexander3_2411085m

Foto INGE FJELDDALEN

12 Svar til “Og vinneren i MGP i kveld blir: Alexander Rybak!

  1. Satt og grein jeg altså. Innrømmer det gjerne – så får folk bare tro jeg er blitt gal… hehe.. fantastisk låt og fantastisk mann! Klikk på linken så får dere låten en gang til

  2. Jeg mener – hvilken annen låt har noengang kunnet representere Norge så utrolig bra… Men det sier jo en som elsker folkemusikk..😉

  3. Men når det er sagt: Det musikalske og artistiske nivået i finalen var uvanlig høyt. Vi hadde ikke dummet oss ut uansett hvem som hadde vunnet.

  4. Han er utrolig flink, syns bare at han kunne ha sunget på norsk.. Det hadde satt et litt «norskere» preg:P

  5. hm… Det er vel nesten så norsk som det kunne ha blitt, synes jeg da. Samtidig har det det internasjonale preget. Jeg synes nesten det er det som gjør låten så fantastisk. Og med en som fremfører en så norsk låt så UNORSK så blir det simpelthen fantastisk! Med unorsk mener jeg at det er sjelden å se noen leve seg så inn i låten. Man finner kanskje det best blant folkemusikere, og særlig felespillere.

  6. Hei Kjellemann.
    Ja, er ikke dette en flott MGP låt. Vi er så enige med deg.
    Den er helt fantastisk og den sitter bomm fast i hodet.Lykke til Alexander!

  7. Hei Reidun og Asbjørn😉
    Den er knallfin og jeg tror den vinner hele sulamitten!

    Tusen takk for utrolig hyggelig mail også. Det er godt å kjenne varmen fra sambygdinger og dere har varmet meg i alle år. Dere er fantastisk nydelige mennesker!

  8. Jeg blir i godt humør av å se dine fremføringer også UTEN lyd. Ta med deg din spille-og sangglede også til Moskva.
    Delfinalen var best ( andpusten og med tunga ute).
    Kordamene gjorde seg best når de kom gående inn !
    Sverige har en god låt, også Tyskland, men du vinner !
    Lykke til !
    Egil

Legg igjen en kommentar

