Med denne låten kan faktisk Norge gå hen og vinne hele Grand Prix!


alexander20r20220-20web

Jeg var i Fritidsparken i Skien i går og fikk den store gleden av å se Grand Prix på nært hold. Maken til stemning – og særlig gikk stemningen helt i taket da Alexander Rybak entret scenen og ga oss det mest sjarmerende, morsomme, innholdsrike og eventyrlige show, jeg sjelden har sett. Når han i tillegg svingte fela som om den var i ett med kroppen hans og spilte som en gud, en svært fengende sang — DA tror jeg at vi faktisk kan vinne hele sulamitten!!

All ære og berømmelse også til «Frikar» – dansegruppen som var med Alexander på scenen.

4 Svar til “Med denne låten kan faktisk Norge gå hen og vinne hele Grand Prix!

  1. Jepp. Akkurat passe Balkan til å sope inn stemmer fra landene rundt det østlige Middelhavet. Pluss Ukraina og sånn.

    Vi vinner i år!

  2. Helt enig….. detta er vinner av hele selskapet…. noe annet ville være en tragedie…… tøff, livat og fengende melodi

  3. Hei Olec

    Klart jeg husker Big in Japan! Er det bare meg eller er det lengre mellom de store hitene nå for tiden? Jeg er så glad over å ha opplevd 80-tallet. Da kom perlene på en snor – OG de er der enda.

    Grand Prix betyr for meg og mange med meg det samme – ¨låter som kommer og som ikke forsvinner. Dra igang grand prix-låter på en fest og du er sikret suksess, GLAD suksess!!😉

Legg igjen en kommentar

