Jeg ønsker meg gjesteskribenter her på bloggen!


Det er nytt år og nye muligheter – også for bloggen.

Bloggen min «STØRST AV ALT ER KJÆRLIGHETEN» har eksistert siden oktober 2007 og har pr dags dato hatt ca 145 000 treff. Bloggen har ca 1 500 – 3 000 unike, forskjellige besøkende hver uke (ifølge Bloggurat).

Jeg bruker bloggen min til å skrive ned mine tanker, mer eller mindre om min hverdag – som homofil, som arbeidssøkende, om psykisk helse, det å være enslig, om ensomhet, om religion og livssyn, fattigdom, forskjellsbehandling, respekt og toleranse for de jeg kaller mindre sterke i samfunnet. I tillegg gjengir jeg en del dikt, fortellinger og musikkvideoer.

Å drive en blogg aktivt er krevende. I perioder har jeg sett meg nødt til å ta pauser. Det er spesiellt i perioder hvor ting ellers i livet har vært spesiellt krevende eller aktiviteten på bloggen har vært ekstra utfordrende. Jeg er inne i en særlig tøff periode nå hvor jobbsøking og jobb tar mye av mine krefter. Jeg rekker ikke alltid å følge opp bloggen med «skriverier» slik jeg gjerne skulle ønsket.

Mye av denne grunnen kom jeg på ideen å invitere gjesteskribenter til å skrive her. Kanskje er det noen som ikke selv har en blogg som har lyst til å skrive om tanker de har. Kanskje er det andre bloggere som vil benytte en slik anledning. Kanskje er ikke dette noen god ide.. Vel, nå er anledningen der iallefall og ballen er kastet.

Du kan skrive om det meste av det som opptar deg – også det som kanskje ikke er i tråd med mine tanker, meninger og holdninger. Du må gjerne skrive med pseudonym, men jeg godtar ikke ALT skrevet av anonyme. Det jeg anser som useriøse vil ikke bli publisert. Åpenbar hets av andre vil heller ikke bli publisert. Det vil fremkomme i bloggartikkelen at du er gjesteskribent og at det du skriver ikke nødvendigvis er bloggeierens meninger.

Gjesteskribenter kan kontakte meg på kjemo@online.no eller bruk kontaktskjema på siden «Kontakt meg» øverst på siden her.

Ballen er kastet – Tar du imot?

5 Svar til “Jeg ønsker meg gjesteskribenter her på bloggen!

  1. Kunne gjerne vært gjesteskrivent for deg jeg, men det hadde vært kult om du feks utfordret meg og forskjellige skribenter til å skrive om et tema du ønsket å høre denne skribenten skrive om? Det kunne vært spennende!😀

    (Feks en dårlig ide kan være å utfordre Bjørn Olav til å skrive om hvorfor man må beskytte de homofiles rettigheter og Ivar til å skrive om fordelene ved å ha et sentralt styre i baptistsamfunnet! hahahahaha!)

  2. Kuleknut🙂
    Tillot meg å fjerne etternavnene på de nevnte personer.

    Det er spennende at nettopp du kunne tenke deg å være skribent her. Du er en person jeg har stor respekt for, selv om det er mye jeg ikke er enig med deg i.

    Hvilken marsj ville du gått i i går feks? Ville du gått i «Israelmarsjen» og ropt HURRA for Israel eller ville du gått i den store FREDSmarsjen? Hvorfor?

    Hva legger du i ordet kristenfundamentalisme. Kan fundamentalisme være bra for noe?

    Hva betyr et krav om likeverd/likestilling? Er det likeverd å ikke gi mennesker «full pakke»?

    Finnes det gode og dårlige kristne? Hvem bestemmer hvem sin tolkning av bibelen er mest riktig og hvorfor er det så mange stridigheter i en kirke når de har samme Gud og alle sier de tror på bibelen? Kan synd graderes?

    Vel, det skulle være nok av temaer å velge mellom. Du vet jo litt om hva jeg er opptatt av. Og du er vel neppe enig i alt.😉

  3. nei, det er vel ingen som er enige om absolutt alt vel?

    Skal tenke litt og kanskje jeg får en god ide så sender jeg det over.

    Eller, er det ett tema du heller vil at jeg skriver om enn ett anna så er det enklere å velge. hehe!

  4. Tilbaketråkk: Gjesteskribent Martin: “Strategi for å inkludere muslimer i vår kamp mot islamismen” « STØRST AV ALT ER KJÆRLIGHETEN !

Legg igjen en kommentar

