Se hva jeg fikk til jul: Engler!


Jeg så disse englene på en butikk her om dagen og syntes de var helt fantastiske – og tror du ikke julenissen må ha forstått hvor fasinert jeg var av dem, så jeg fikk dem til jul! Engler daler ned i skjul, hetes det. Disse englene har også noe skjult – eller det er vel nettopp det de ikke skjuler – under engledrakten, men av hensyn til eventuelle sarte sjeler på bloggen lar jeg det overlates til fantasien! Noen vil kanskje finne dem avskrekkende. Jeg synes de er NYDELIGE! Takk nissen!

 

engler-023engler-026engler-028engler-029engler-021engler-015

Ett svar til “Se hva jeg fikk til jul: Engler!

Legg igjen en kommentar

