6 (u)interessante ting om meg…


Galithralia har tagget meg. Så her er reglene i leken vår D

Regler:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

1. I ungdomsskolen kom jeg til rektor fordi jeg «klådde» på jentene…

2. Jeg var så forelsket i en jente i 8 år at typen hennes til slutt slo meg ned….

3. En måned før jul et år, jobbet jeg som vindusdekoratør i 18 butikker…

4. Jeg har sittet på fanget til Eli Rygg og sunget Blåmann, blåmann bukken min for en fullsatt sal,,

5. Jeg er den eneste i Oslo som har blitt slått ned rett utenfor inngangsdøren til Politihuset på Grønland i   Oslo… Grunn: Fordi jeg var homo.

6. Jeg er ufattelig distre. En gang i begravelsen til min bestekompis sin bestemor, møtte jeg opp i dress – OG tresko. Når jeg oppdaget det så hylte jeg ut; SEEEEE!!! (hadde jeg ikke sagt noe ville kanskje ikke noen lagt merke til det…..)

7. Legger til en ekstra jeg… Jeg har bursdag i dag! Det interessante med det er at jeg blir – plutselig – 29 år…😉

Jeg utfordrer Irini, Joakim, Harald, Glamas Weblog, og Tordenlill

6

10 Svar til “6 (u)interessante ting om meg…

  1. 1. I ungdomsskolen kom jeg til rektor fordi jeg “klådde” på jentene…

    2. Jeg var så forelsket i en jente i 8 år at typen hennes til slutt slo meg ned….

    Her må jeg spørre et spørsmål, som kanskje virker dumt..

    Når «ble» du så homofil, og var det en grunn til det?
    Eller våknet du bare opp en morgen..?

    Jeg måtte også til rektor fordi jeg klådde på jentene…

  2. Ingen spørsmål er dumme Olec😉

    Jeg forelsket meg i enkelte jenter selv om jeg var homofil. Tror det var ekte forelskelse også. Men kanskje var det bare for å overbevise meg selv.

    Jeg har forelsket meg i gutter like lenge som jeg har vært forelsket i jenter. Nå forelsker jeg meg bare i gutter og det har jeg gjort i maaange år.

    Jeg våknet ikke bare opp en morgen – jeg tror jeg er født homofil. Men kan vanskelig bevise det.

    Hvis det er noen jeg kan skylde på at jeg er homofil – så vil jeg gjerne takke vedkommende😉 Jeg ser på det som en gave.

    Bare så dumt at det ikke er alle som unner meg denne gaven.

  3. Det viktigste er at du unner deg den gaven selv, Kjellemann! Det er jo bare du som kan ta den imot!🙂

  4. Takk for ærlig og oppriktig svar Kjell.

    Jeg forsøker å få det hele til å passe i min forståelse av hvordan ting er meislet sammen. Det er ikke like lett alltid.

    Du får ha en fin kveld.

  5. Takk Ellen og Takk Glama ;-))

    Tok med rullekake og krem på boks, bursdagslys og en stk kremtopp til elevene i dag og vi har feiret bursdag. Alt sukkeret skapte hyperaktive unger! Ikke å anbefale…. ;-)))

Legg igjen en kommentar

