Hva skjer`a WordPress?


Jeg har store problemer med bloggen for tiden med at den ikke oppdaterer seg.  Kolonnen «Whats hot» som viser aktiviteten på andre blogger, har ikke oppdatert seg på mange dager. Og diagrammet som viser mine besøk stemmer ikke med det faktiske besøk.

Noen ganger har jeg tenkt at kanskje bloggen min begynner å bli full? Er det noen som vet om bloggen kan bli full?

Sliter andre med samme problem som meg?

Ett svar til “Hva skjer`a WordPress?

  1. Du har flere gigabyte med lagrings plass til din blogg Kjell, så det er nok lite sansynlig at du har fylt opp kvoten din. Og da ville du i tilfelle fått beskjed om det. Forøvrig har jeg samme problemene når jeg sitter på jobb, men hjemme har jeg ikke de problemene.

Legg igjen en kommentar

