Mobiltelefonen stjålet..


I går ble mobiltelefonen min stjålet og dermed mistet jeg alle telefonnummer som var lagret på den. Lommeboken min ble også stjålet, men innholdet – og faktisk med alle kort, ble gjenfunnet av en jente som gikk tur med hunden sin. Det var faktisk hunden, en liten «parishiltonveskehund» som snuste den opp. Hun ringte meg på hustelefonen og jeg fikk alt tilbake, minus selve lommeboken og telefon.

Jeg venter en telefon fra en mulig arbeidsgiver i dag, men nå vil han bli møtt med at telefonen er sperret. Vedkommende kontaktet meg gjennom å ha lest bloggen min og nå er mitt håp at han kontakter meg igjen på hustelefonen.

Alle andre kjente og kjære som leser bloggen min og som vet jeg har telefonnummeret dems bes sende det til meg på mail.

f— så ergelig!!!

Legg igjen en kommentar

