Lenge leve tomflaskene!


Sjekket kontoen min i dag og der var det hele 35,- kr å leve for en uke til.. De siste regningene var harde mot en allerede slunken bankkonto. Ikke helt uvanlig er det heller.

Heldigvis har jeg tomflasker etter en viss sommerfest. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe!

Lenge leve tomflaskene! Tror jeg skal gå å kjøpe meg noe pent….

Bitter? tja…. ;-)) Ellers er det ikke så mye som skjer her i Stusslistuggu om dagen..

Det er liksom meg, agurkene og nå tomflaskene…

Ha en fortsatt nydelig sommer!

Legg igjen en kommentar

