Sommerbloggereagurkintervjuer


Typisk for disse agurktider er de kjappe sommerintervjuene.

Jeg stiller spørsmålene og du svarer – så kort du kan (prøv iallefall….)

kopier spørsmålene og lim inn i svarfeltet

1. Hva er det mest sommerlige du har gjort denne uken?

2. Hva har gledet deg mest denne sommeren og..

3. Hva er bare helt for jæ… denne sommeren?

4. Vin/Øl/gul saft eller vann til maten?

5. Hva slags mat sa du?

6. Sydlandsk. norsk eller interailferie?

7. I denne byen/bygda i Norge har jeg faktisk feriert!

8. Beste sommer – barndomsminne? og verste?

9. Beste sommer – ungdomsminne? og verste?

10. Sommeren jeg fyllte 17 var jeg mest sannsynlig på/i/langs/under/over ……?

11. Best var det om jeg og …. strandet på en øde øy…

12. Campingbil/campingvogn/telt/hytte eller hotel?

13. Tar ut hele ferien i sommer eller sparer til vinteren?

14. Hvite tennissokker eller barbeint?

15. Naturiststrand eller vanlig strand – Hva velger du på en god solskinnsdag?

3 Svar til “Sommerbloggereagurkintervjuer

  1. Jeg tester meg selv….

    1. Hva er det mest sommerlige du har gjort denne uken?
    Kjørt til Oslo for å besøke familie i dag og så så vidt den nye operaen og operataket i 80 km/t

    2. Hva har gledet deg mest denne sommeren og..
    At jeg er ferdig med skolen

    3. Hva er bare helt for jæ… denne sommeren?
    At jeg skal finne meg jobb – og helst en bra en…

    4. Vin/Øl/gul saft eller vann til maten?
    Øl, øl og mere øl

    5. Hva slags mat sa du?
    Grandiosa vel?

    6. Sydlandsk. norsk eller interailferie?
    Hjemme i Norge

    7. Denne byen/bygda i Norge har jeg faktisk feriert!
    Tromsø. Kjørte Skien – Tromsø og tilbake igjen på 5 dager

    8. Beste sommer – barndomsminne? og verste?
    Beste; Somrene hos bestemor og bestefar under høyonna
    Verste: Campingvognferie til Oslo og hvor vi gjerne stoppet på veien og kjøpte ny og bedre campingvogn…. + stoppe så far kunne se på gravemaskiner…

    9. Beste sommer – ungdomsminne? og verste?
    Beste: Sommer i telt i bassengparken på Gjøvik (ulovlig)
    Verste; Sommerjobb på steinknusern til faren min….

    10. Sommeren jeg fyllte 17 var jeg mest sannsynlig på/i/langs/under/over ……?
    sommerjobb som «værelsespike» på Sve Hotel i Vågå….

    11. Best var det om jeg og …. strandet på en øde øy…
    Handymannen – hva nå vi skulle gjort der – jeg trenger han jo her hjemme!

    12. Campingbil/campingvogn/telt/hytte eller hotel?
    -glemte huset mitt her… hjem, kjære hjem..

    13. Tar ut hele ferien i sommer eller sparer til vinteren?
    Hele – absoulutt hele. Kan bli lenge til neste gang..

    14. Hvite tennissokker eller barbeint?
    Må velge hvite tennissokker – men laaaave…

    15. Naturiststrand eller vanlig strand – Hva velger du på en god solskinnsdag?
    En naturiststrand helt alene – helt ok ;-)))

  2. 1. Hva er det mest sommerlige du har gjort denne uken? Tatt på shorts
    2. Hva har gledet deg mest denne sommeren og.. været
    3. Hva er bare helt for jæ… denne sommeren? Det dårlige været
    4. Vin/Øl/gul saft eller vann til maten? vann
    5. Hva slags mat sa du? salat
    6. Sydlandsk. norsk eller interailferie? sydlandsk
    7. I denne byen/bygda i Norge har jeg faktisk feriert! Skien
    8. Beste sommer – barndomsminne? og verste? I tømmerhytta ril familien, med badebasseng og ville dyr utenfor veggene, Værste_dert var slanger der også
    9. Beste sommer – ungdomsminne? og verste? Seilturene. Værste- stormen vi havnet i det ene året
    10. Sommeren jeg fyllte 17 var jeg mest sannsynlig på/i/langs/under/over ……? På vannet og ved vannet
    11. Best var det om jeg og …. strandet på en øde øy… en veldig god bok
    12. Campingbil/campingvogn/telt/hytte eller hotel? Hotell
    13. Tar ut hele ferien i sommer eller sparer til vinteren? Nei sparer
    14. Hvite tennissokker eller barbeint? Barfot i sko
    15. Naturiststrand eller vanlig strand – Hva velger du på en god solskinnsdag? Vanlig

  3. 1. Hva er det mest sommerlige du har gjort denne uken?
    – Arbeidet i shorts

    2. Hva har gledet deg mest denne sommeren og..
    – Alle bildene jeg har tatt på mine turer.

    3. Hva er bare helt for jæ… denne sommeren?
    – Alle regn dagene.

    4. Vin/Øl/gul saft eller vann til maten?
    – Gul saft

    5. Hva slags mat sa du?
    – Pølse og chips.

    6. Sydlandsk. norsk eller interailferie?
    – Interrail.

    7. I denne byen/bygda i Norge har jeg faktisk feriert!
    – Arendal, Kristiansand.

    8. Beste sommer – barnsomsminne? og verste?
    – Husker ikke.

    9. Beste sommer – ungdomsminne? og verste?
    – Husker ikke.

    10. Sommeren jeg fyllte 17 var jeg mest sannsynlig
    på/i/langs/under/over ……?
    På fylla.

    11. Best var det om jeg og …. strandet på en øde øy…
    -Hemmelig.

    12. Campingbil/campingvogn/telt/hytte eller hotel?
    – Campingbil.

    13. Tar ut hele ferien i sommer eller sparer til vinteren?
    – I sommer.

    14. Hvite tennissokker eller barbeint?
    – Barbeint.

    15. Naturiststrand eller vanlig strand – Hva velger du på en god solskinnsdag?
    – Vanlig.

Legg igjen en kommentar

