JEG FIKK EN A !!!


Jeg har hatt muntlig eksamen i dag og har forsvart min Bacheloroppgave «Den kulturelle spaserstokken»

JEG FIKK KARAKTEREN

 

Jeg er utrolig glad og lykkelig ! Den skriftlige oppgaven fikk karakteren B+ , men jeg fikk sluttkarakter A etter den muntlige høringen. Sensor har vært Georg Arnestad fra Gloppen, busett i Sogndal. Kulturforskar, høgskule-amanuensis og redaktør. Min veilleder har vært Gunn Opdahl, stipendiat i kulturpolitikk ansatt ved høgskolen i Bø.

Så nå er det sommerferie og teaterfestival som gjelder..!

 LIVET SMILER ;-))

16 Svar til “JEG FIKK EN A !!!

  1. Gratulerer så mye!!! Litt tilfeldig så gikk jeg akkurat inn her for å vise oppgaven din til venner som er i utdanning innen samme område, og det ble jo enda mer relevant nå som den er så høyt verdsatt:-) Klem

  2. Takk for gratulasjoner! Var kanskje litt skrytete dette – men jeg er så fryktelig stolt og klarte ikke la vær å dele…. ;-)))

  3. Det er DEILIG med glede, og det er da LOV å være stolt når man gjør det bra?
    Putt janteloven i skapet og nyt gleden du😀

  4. Takk Victoria og Randi!

    Jeg vil anbefale alle 40 åringer ++ å videreutdanne seg «skifte beite» hvis man er uføretrygdet eller langtidssykemeldt eller bare er lei sitt eget yrke og hverdag.

    Mange tenker at det er tøfft å sette seg på skolebenken igjen – men det er virkelig en vitamininnsprøyting. Er man eldre så må man kanskje jobbe mer med skolen enn det sine yngre medelever gjør – jeg pleier å si at jeg har lest dobbelt så mye og festet dobbelt så lite.

    Det handler om å tørre. Jeg var dritredd – men med fantastiske høgskolen i Telemark, flotte lærere og nydelige medelever har det faktisk gått kjempebra.

    Ikke alle fagene har gått like bra – det har også med hva slags interesser man har. Men jeg ligger over snittet og ligger langt over det jeg hadde satt meg som krav overfor meg selv da jeg startet.

  5. Gratulerer! Du fortjener den fullt ut! Liker de bokstavene jeg B og A hehe, kanskje best A men den må jeg nok se leenge etter😉

    *Applaus til deg fra meg*

    PS: fikk B på min muntlige😉

  6. Tusen takk Laila – og gratulere masse tilbake til deg Galithralia😉

    Jeg hadde blitt kjempeglad om jeg hadde fått C – men da kan dere jo tenke dere hylet jeg kom med når jeg fikk vite at jeg fikk A. Det var nok ikke mitt mest maskuline øyeblikk… Sensoren takket nei til klem – tenk det! ;-)))

  7. fin side å lee dette. Godt med litt rolige betrakninger.-) Og gratulerer med A.
    Nyt sola alt sammen.

  8. Å lese skulle det stå. Går litt fort noen ganger, fin side å lese altså.

  9. Rosita: I farten glemte jeg å svare deg. Leste kommentaren din når jeg jobbet på festivalkontoret til PIT.

    Takk for godord! Jeg nyter livet VELDIG om dagen og storkoser meg med forberedelser til Porsgrunn Internasjonale Teaterfestival. Alle mennesker er blide og blir ekstra hyggelige i sommervarmen.😉

    Neste torsdag er jeg invitert på kakelunch hos mine «kollegaer» på Kulturkontoret i Skien og da skal vi feire rapport og karakter ;-)))

    Ta godt vare på deg selv og alle rundt deg og nyt sommerdagene til fulle!

Legg igjen en kommentar

