ÈN dag fri fra blogg!


I dag har jeg hatt hele dagen fri fra bloggen og det har vært ubeskrivelig deilig!

To skolevenninner og jeg har kost oss hele dagen i Porsgrunn og på kafe K, og jeg har fikk tid til gartneritur og fikk besøkt PIT- festivalkontoret som har åpnet i dag og som jeg har pyntet til teaterfestivalen. Jeg har hatt det så bra at jeg til og med glemte Grand Prix semifinalen!! Det bør studievenninnene mine ta som et STORT kompliment 😉

Takk for en nydelig dag i strålende solskinn, blant verdens nydeligste kulturstudenter! Dere er gull!! Venner er det beste jeg vet.

2 Svar til “ÈN dag fri fra blogg!

  1. Tusen takk for en fantastisk dag! Det var også en av våre beste dager denne våren. Du er faenmeg en fantastisk mann!

    Håper du finner en mann med to tommeltotter og hundretusen kroner i lomma. Det fortjener du!

    store klemmer

Legg igjen en kommentar

