Rapport – Den kulturelle spaserstokken


Rapporten ligger på en side øverst på bloggsiden.

Da jeg startet dette feltarbeidet fikk jeg utdelt et nøkkelknippe til noen rom som jeg ikke kjente så godt fra før. Jeg vil takke dere for dansen, sangen og gledene dere åpnet opp for og lot meg få være en del av. 

 

 

 

         T a k k !

 

 

2 Svar til “Rapport – Den kulturelle spaserstokken

  1. Gratulerer med snart fullført bacheloroppgåve! So flott at nokon bryr seg om kva dei eldre har til kulturtilbod. Gleder meg til å sjå rapporten.🙂

  2. Tusen takk vennen! Er så deilig følelse å være ferdig – og enda er det ikke gått helt opp for meg enda tror jeg… Nå kan man begynne å leve livet igjen – slik føles det! Legger ut rapporten her så snart jeg kan

    Masse klem og sol til deg og kjæresten din

Legg igjen en kommentar

