GRATULERER ERLEND BRATLAND!


FANTASTISK STEMME!

Vil også sende en hilsen til Vegard og Celine som var av mine største favoritter!

Vegard

Celina – vårt stolthet fra Porsgrunn!

11 Svar til “GRATULERER ERLEND BRATLAND!

  1. Ja, han har en nydelig stemme og fortjente å vinne. En tåre kommer frem hver gang jeg ser på dette klippet.
    For å ikke snakke om da jeg så det live i går. Han kommer vi garantert til å se mer til i fremtiden!

  2. Hei Tordenlill😉

    Jeg syntes alle var kjempeflinke. Var så sårt å se at ikke de små vant – men Erlend som gikk av med seieren var kjempeflink. Tårene satt løst i går kveld ja …😉 Gleder meg til å høre mer fra han.

  3. De fleste som er med på slike talentkonkurranser (ikke idol) får en lysende fremtid.
    Ref:
    Jan Werner Danielsen (rip my friend) og Rein Alexander…

    Say no more..

  4. Erlend er heilt ubeskrivelig fantastisk. Får tårer i augene kvar gong eg høyre han synge, og eg har hørt på han heile dagen siden han var med i Norske Talenter.❤

  5. Helt enig Signe!😉 Hørte at forbildet hans var Jan Werner – og når han sang minnet han også om han. Det var rørende. Han har nok en stor fremtid foran seg med en stor stemme. Gleder meg!

  6. Han synger så vakkert. Han fortjente det virkelig.
    Men selv heiet jeg mest på Vegard, jeg klarer ikke la være å le når han rocker. Og det er en fin ting.

  7. Tilbaketråkk: Status quo “Størst av alt er kjærligheten” « STØRST AV ALT ER KJÆRLIGHETEN !

  8. Erlend Bratland er veldig flink til å synge og har et stort talent. Han er nok et forbilde for mange da han er svært ærlig å tørr å være seg selv. Vær så snill å ikke la disse negative menneskene ødelegge for deg, du har slik naturlig utstråling og sprer glede til mange. Jeg ønsker deg alt godt.

Legg igjen en kommentar

