Who I am make a difference


Se denne tankevekkende videoen om et skoleprosjekt «who I am make a difference». Kopier denne videoen og send den som et «blue ribbon» til noen du er glad i og som betyr ekstra for deg. La dette flotte skoleprosjektet fortsette. Kanskje vil det redde liv – men mest av alt viser den at vi bryr oss om hverandre og er viktige for hverandre. Jeg vil gi denne «blue ribbon» til fem av mine aktive lesere av bloggen:

Ivar – fordi han har stått sammen med meg i mange vanskelige bloggdager, støttet meg og brydd seg om meg på ekte vis. Du er et forbilde. Who you are make a difference

Harald – fordi du bidrar til at jeg ikke oppgir å tro helt.. Du er et forbilde. Who you are make a difference

Sandy Zoo – who is a beutiful norwegian/american lady «over there» that i have never met but who gives me so many nice e-mails, support me and give me a lot from sharing from her own life. You make me so proud og being gay and being norwegian! Who you are make a difference.

Martin – fordi han holder ut med meg. Fordi vi har gått på en vei sammen som mange ganger er brokete og svingete, men som tross alt ligger der åpen for begge. Må vel sies at den har endret oss begge. Who you are make a difference

Per Esben – du er et nydelig menneske og jeg er så glad for å være vennen din. Om avstanden mellom oss er stor, så vil jeg at du skal vite at jeg tenker på deg og bryr meg masse om deg. Takk for den du er for meg og alle rundt deg. Who you are make a difference

+alle nydelige mennesker der ute

2 Svar til “Who I am make a difference

  1. Takk for gode ord, Kjell Morten. Du betyr mye for mange, du også.

    Hilsen Ivar

Legg igjen en kommentar

