Helvetes foreldre!


Når jeg så denne dokumentaren på Tv så satt jeg bare å gråt. Det er så ufattelig trist å se hva foreldre er i stand til å utsette et barn for – egentlig for sin egen egoismes skyld. Dette er grove overgrep mot barn.

Se videoene: Baby Bible Bashers

 

8 Svar til “Helvetes foreldre!

  1. Dette ligner barnemishandling i mine øyne. Det er forresten en interessant post på kristenblogg også nå.

  2. Hei Petter!
    Barnemishandling og overgrep. Det er fryktelig å se angsten til den lille gutten i siste videoen og å høre skrikene hans når moren slår han bak i bilen.

    Så denne posten på kristenblogg. Hvor mange underskriftslister skal de egentlig ha?😉 Er ikke de de allerede har levert suksess allikevel?

  3. Jeg så ikke alle helt ut for det ble for sykt for meg. De skrikene fant jeg ikke. Var det i den siste?

    Har de hatt mange sånne underskriftsgreier? Jeg har tydeligvis ikke fulgt så mye med. En kampanje for ny ekteskapslov samlet visst 23250 underskrifter. Jeg lurer på om motstanderene klarte å mobilisere like mye.

  4. Vet ikke akkurat hvilken video det er men det er når de sitter i bussen på vei til New York. Moren ber kameramannen stoppe filmingen. Kameramannen sitter sammen med faren foran i bilen mens moren slår sønnen sin i bakgrunnen. Grunnen var at han ikke ville lese bibelleksen.

    Ja, de har hatt mange underskriftskampanjer. Jeg tipper 5-6 ulike. Også kristenbloggs adm har hatt en kampanje sammen med pastor Torp. De leverte 40 000 underskrifter til Stortinget på sin aksjonsdag for bare et par uker siden. De kaller det suksess – men så starter de stadig nye underskriftskampanjer, så jeg tror ikke de er helt fornøyd. På noen av listene har jeg sett hele familier skrive under – også barn.

  5. Hei, Kjellemann

    Det har vært spurt etter empirisk belegg for at kristenfundamentalisme er en ideologi som legitimerer – og fremmer – voldsbruk, slik jeg hevder på bloggen min.

    Det burde være unødvendig å spørre mer.

    Hilsen Ivar

  6. hei Ivar

    Jeg tenkte akkurat på det samme når jeg så dokumentaren på tv. I tilfelle her brukes ikke bare en ørefik men faktisk et slagvåpen.
    Å utføre tvang mot et barn er også vold mot barnet.

Legg igjen en kommentar

