Ny drapstrussel mot LLH-leder


jonreidar_sept07_alvorlig_450.jpg 

Foto: Asbjørn Jørgensen/Gaysir.

Leder i Landsforeningen for lesbisk og homofil frigjøring (LLH), Jon Reidar Øyan, er sjokkert, redd og kraftig provosert etter å ha mottatt nok en drapstrussel.

les mer på Gaysir.no

6 Svar til “Ny drapstrussel mot LLH-leder

  1. Tragisk at noen skal komme med drapstrusler. Det er utrolig barnslig, og en lite voksen måte å opptre på.

  2. Du er bra. Jeg er hetro, men kunne ikke falle meg inn å tro at du var noe mindre verdt enn meg. Jeg må si at de beste gutta er homofile, de har iallefall innsikt i hva det vil si å være jente og utsatt for overambisiøse penis typer, de som sier det de sier er livredde for å innrømme at de også har femi i seg….jeg kjenner dette godt. 30 år på gata og sammen med alle slags menn…de tror de skal spytte på deg, men de vil ikke være med på hva de er…og hva alle er…noen har litt noen har mye, men vi har begge deler, og alle må godta som det er. Gud skapte oss slik, og finito. Jeg er glad i deg og alle som vil være seg sjøl. Stakkars de som sverter deg,…. de er livredde for at penisen ikke skal være nok til at de kan være menn…og så feil de tar…
    De kan bli så gale som de vil, men de kan ikke rømme fra hva som er naturen og Guds skaperverk:-))) klem
    Laila

  3. PS. ikke vær redd. Det er ikke noe å være redd for.
    Slike folk liker å mobbe, men de har ikke og kommer aldri til å være menn til å stå fram. Og om de skulle prøve seg, så håper jeg at jeg står ved siden av deg, for da smalt det…garantert:-))
    Se på dem som lettere tilbakestående folk som ikke får det til fordi de ikke forstår hva det vil si å være menneske. Natta:-)

  4. Tusen takk for støtte og sterke, sanne ord. Jeg må si at jeg nok er glad for at dine beskrivelser ikke gjelder ALLE heterofile menn – egentlig mener jeg langt ifra – men jeg skjønner godt hva du mener. Maskulin makt måles i penisstørrelsen – altså penisstørrelsen de SELV tror de har.

    Det er velkjent – og jeg har vært der selv – at mange homofobe menn, selv er usikre på sin seksualitet. Da jeg som tenåring begynte å forstå at følelsene mine ikke var «normalt» ansett så ble jeg selv en homofob. Dette for å dekke over sannheten om meg selv.

    Jeg er ikke redd disse menneskene. De er som du sier bare feige, små, grå.

    Dine ord skal jeg huske på – og du aner ikke hvor godt det er å kjenne støtten din. TAKK!

  5. Hei !

    Ville bare si at du må holde ut og ikke la deg skremme til taushet av fordomsfulle og redde personer. Heldigvis er det ofte som hos hundene; de som bjeffer høyest er de som er minst å bry seg om

    Ha en fin dag (eller kveld – om du leser senere)

    Vennlig hilsen Geir Werner

  6. Hei Geir 😉 Takk for støtte og kloke ord.

    Det er ikke lenger enn siden i går kveld at jeg sa til en venn at noen ganger føler jeg at jeg ikke får støtte. Noen ganger tenker jeg at kanskje jeg ikke er et bra menneske. Kanskje disse menneskene har rett. Jeg tror at veldig mange er drittlei hele homodebatten – og gjett om jeg er det også. Jeg forstår det så godt. Så har jeg opplevd i dag og fått flere støtteerklæringer – det gjør så utrolig godt. Og jeg tar så feil. Jeg opplever jo masse støtte. 😉

    Det er liksom ikke grenser for hva man som homofil skal utsettes for. Hva er det homofile gjør som er så fryktelig syndig og avskyelig? Jeg feks har da aldri myrdet noen eller drevet overgrep mot noen eller opptrådt stygt mot noen bevisst. Det tror jeg ganske sikkert at ikke Øyan har gjort heller. Om jeg hadde gjort det så skulle folk selvfølgelig fått tatt meg for det – men ikke bare fordi jeg er homofil??!

    Jeg kan aldri venne meg til trusler og vondordene som jeg kaller det.

    Og nei – det stopper meg ikke. Tvert imot.

    Ta vare på deg selv Geir Werner og alle rundt deg.

Legg igjen en kommentar

