En Påskehilsen


paaske1.jpg

Endelig Påske!

For meg er Påsken på mange måter startskuddet for ordentlig vår og vårfornemmelser, hagearbeidsstart og vask og rydding av terrassen, utemøblene kommer på plass og det lukter appelsin og forventning rundt «Stusslistuggu» disse tider!

Det er som om man får en overdose vitaminer og man skrus opp mange hakk i gledesbarometeret. Barna mine – blomstene strekker seg opp mot solen og den spede solvarmen. Fargene kommer tilbake – på mer enn en måte! Krokusen står der og minner om hvor vakker verden og menneskene egentlig er, men så skjøre overfor hverandre.

Inne i huset er knoller av georginer allerede vokst seg lange og «straltete» – det er som om de skriker «vi vil uuut!!!»

Mennesker blir gladere og smilene og fargene i kinnene kommer tilbake. På kafeene sitter folk ute i vårsolen og det ryker av varm kakao og all verdens kaffedrikker. Noen våger seg til med den første utepilsen..

Jeg kjenner jeg våkner igjen av en dvale – våren er så absolutt den beste årstiden!

Jeg vil få ønske alle en riktig GOD PÅSKE, PÅSKESOL OG MASSE PÅSKEGLEDER. Ta vare på hverandre og nyt!

6 Svar til “En Påskehilsen

  1. Kom tilfeldig innom denne bloggen via bloggrevien. Jeg er enig i at påsken er ei fin tid, og ei tid jeg er glad i. Det er ikke så mye vår i skrivende stund, for det snødde litt i går. men jeg gleder meg over at det blir lysere og lysere om kveldene.

    Ei god påske ønskes tilbake til deg også.

  2. Ante ikke at du var homo, før jeg dumpet inn her. Homofili er ekkelt synes jeg. Du aksepterer vel det at ikke alle synes at det at to menn har sex sammen er så veldig naturlig og sånt? For det er jo veldig naturstridig. Håper heller ikke at du er av den typen som klenger deg på unge gutter, for ikke å snakke om barn.

    Så bilde av deg. Du ser ikke særlig attraktiv ut. Regner derfor ikke med at du har særlig drag. Du reiser vel ikke til Thailand eller andre U-land og kjøper deg sex av guttunger der vel?

    Jeg må jo akseptere at noen faktisk har en pervers seksuell legning, men man trenger ikke å leve den ut. På samme måte som at dersom jeg blir forbanna og vil kverke den ejg er forbanna på, så må jeg naturligvis la det være.

  3. Hehe.. alle som kjenner meg vet at jeg er stolt homo.
    Klart det er greit at du ikke synes det er naturlig.
    Det er dog ikke naturstridig. Selv blant dyr finnes homofili.
    Nei jeg liker best kjærester på min egen alder. Men jeg er singel nå. 😉

    Nei vet du – jeg skulle ønske jeg var slankere og jeg skulle ønske jeg ikke var skallet, men jeg mener man må bare ta det slik det er og gjøre det beste ut av det ;-)) Jeg prøver å ta det igjen med sjarm !

    Ja du må nok akseptere at andre er annerledes enn deg. Tror det er lurt av deg å ikke kverke den du er sinna på. Det løser så lite og blir en sorg og et problem for så mange.

    Ha en fin Påske ;-))

Legg igjen en kommentar

