Lesbetoppen 2008


Gaysir-redaksjonen har kåret de ti homofile kvinnene med mest makt i Norge akkurat nå. For andre året på rad inntar sjefredaktøren i Dagbladet toppen.  Les mer her på Gaysir.no

1. Anne Aasheim Sjefredaktøren i Dagbladet

2. Anette Trettebergstuen Utenrikskomiteen (AP)

3. Christine Koht Programleder

4. Gro Hammerseng Kapteinen på det norske kvinnelandslaget i håndball

5. Bera Moseng NOVA samfunnsforsker

6. Beate Gangås likestillings- og diskrimineringsombud

7. Erna Bøyum Redaktør i Blikk Magasin

8. Anne Holt Forfatter, politiker, journalist og advokat.

9. Kim Friele Homo-dronning

10. Linda Eide Leder programserie i NRK

9 Svar til “Lesbetoppen 2008

  1. Det finnes masse flotte lesber som fortjener å komme «på liste» Hege Storhaug er så absolutt en av dem. Fordi om jeg publiserer listene til Gaysir her på bloggen min er det ikke dermed sagt at jeg er enig i rekkefølgen 😉 Jeg ser derimot 10 flotte nydelige jenter som er bra forbilder for homofile.

  2. Hege Storhaug er iallfall mektug nok til å koma på lista. Men eg er ueinig i at ein islamofob agitator som ho er noko serleg flott.

  3. Berre nokre fantastiske, djuptloddande bøker som har kome ut dei siste åra med titlar som «Størst av alt er friheten» og «Tilslørt, Avslørt», samt ein del artiklar og avisintervju der Storhaug gjer sitt beste for å øydeleggje for liberale krefter innanfor islam og å skræme livet av folk ved å tala om den muslimske invasjonen, at vestlege verdiar er so mykje betre enn alt anna, demokratiet vårt er perfekt, ytringsfridomen er noko dei skumle imamane aldri vil forstå, etc, etc …

  4. «Islamofob» synes jeg et er et uverdig og usaklig stempel å putte på henne. Storhaug taler der andre tier. Jeg synes hun er kjempemodig jeg 🙂

  5. Eg tykkjer det er ganske råkande, for det er opplagt at ho ikkje vil muslimanes beste, og det du kallar mot er openbert hysterisk paranoia. Ho er sjølv ganske flink til å stemple islam og dei som er usamde med henne, og er ikkje serleg nyansert. Til dømes Anne Sofie Roald har dokumentert godt korleis Storhaug til og med greier å øydeleggje for liberale muslimar som ein kunne tru ho var interessert i å samarbeide med. (Er muslimske kvinner undertrykt? Pax forlag, 2005.)

    I ei tid der vi meir enn nokon gong treng samarbeid mellom muslimar og ikkje-muslimar, er Storhaug Noregs største ekspert i å skapa unaudsynt splid mellom menneske. Ikkje berre er det langt frå flott – det er fullstendugt ukristeleg.

    Problemet er at Storhaug svartmålar situasjonen utan å sjå – eller utan å vilja sjå – at ho spreier ein sjølvoppfyllande profeti. Di meir ho greier å øydeleggje for liberale muslimar og ikkje-muslimane som freistar å samarbeide med dei, di større sjanse er det for at ho ein dag lyt flykte «på skauen» for å slåst mot den muslimske invasjonen, slik ho so fantastisk paranoid har uttrykt det. Spør du meg, burde dama vore sperra inne.

    Men for å koma attende åt temaet: Hege Storhaug er utvilsamt ei mektug lesbe, og burde sikkert kome eit stykke opp på denne lista.

  6. Til Per Esben: Det kan godt være ting om Storhaug som jeg ikke har fått med meg her. Hun skriver jo stadig og er svært engasjert. Poenget mitt da er at det er mange som ikke tør å ta opp innvandringsproblemene med en ildtang. Det samme gjelder politisk islam.

    Hvis det er sant at Storhaug ikke vil samarbeide med det du kaller liberale muslimer, så synes jeg det er sørgelig. For uten dette samarbeidet er vi jo ille ute ^^

Legg igjen en kommentar

