DENNE BLOGGEN TAR EN PAUSE.


Jeg begynner på min praksis i morgen og min bacheloroppgave. Den siste tiden har vært veldig tøff for meg og jeg ser at jeg må flytte fokuset mitt for å få overskudd til andre ting – viktigere ting, akkurat nå. Jeg vil derfor ikke svare på evt innlegg her – men kan kontaktes på mail.

TA GODT VARE PÅ DERE SELV OG ANDRE RUNDT DERE IMENS.

Jeg drømmer om at en gang..

Skal himmelen alltid være blå

og bekymringene særlig små..

Solen skulle skinne, stråle varm og god

og jeg skulle kjenne glede og ingen mistro..

Blomstene skulle stå der stolte og ranke

Jeg skulle ikke hatt en vond tanke!

Gresset skulle være grønt og mykt

og barbeint skulle jeg gått der vart og trygt…

Og i skyggen av høye trær

skulle jeg sitte og føle en indre ro og nærvær

av MIN Gud som skapte alt dette

– og føle at å LEVE ..

DET ER DET ENESTE RETTE!

Vennlig hilsen Kjellemann

4 Svar til “DENNE BLOGGEN TAR EN PAUSE.

  1. Det var jo synd du må ta deg en blogg pause, men praksisen din er viktigere enn blogg, lykke til da vennen.

  2. Jeg kommer til å savne bloggingen din, men gleder meg til du er tilbake.

    Lykke til med praksis og oppgave. Det går sikkert fint!

    hilsen ivar

    ps: Takk for støtte og forsvar de siste dagene. Jeg har lest…

Legg igjen en kommentar

