Jeg anbefaler NAPRAPAT


naprapati_1179841302.jpg

les mer om Naprapati her: http://www.naprapatlandslaget.no/index.html

Jeg har gått hos Naprapat i Skieni flere måneder nå, blant annet pga en prolaps nederst i ryggen og smerter i en hofte. Jeg vil virkelig anbefale denne behandlingen. Før dette gikk jeg til fysioterapi, men ble ikke bedre. Hos naprapaten har jeg merket stor bedring og har fortsatt å gå dit også rett og slett for å føle litt velvære og litt luksus. En behandling koster 400,- for en time behandling og jeg går dit hver 14 dag.

Napraptene i Skien har utvidet sitt tilbud: De er nå også å finne på Brotorvet i 3 etg tlf 35 97 60 00 (skien; 35 91 11 40)

En naprapat leter alltid etter en underliggende årsak til smerte. Det betyr for eksempel at årsaken til hodepine ikke nødvendigvis sitter i hodet. Behandlingen reduserer muskelsmerte og dårlig bevegelse ved å kombinere ulike behandlingsteknikker, og oppnår således optimal behandlingseffekt.

3 Svar til “Jeg anbefaler NAPRAPAT

Legg igjen en kommentar

