Min egen uhøytidelige kåring


Årets medmenneske: Al Gore

Årets politiker: Karita Bekkemellem

Årets mest skremmende hendelser: Alle skytedramaene på skolene

Årets idiot: Irans president

Årets løgn: «det finnes ikke homofile muslimer» (Irans president) «Nazi Tysklands jødeutryddelse er en myte» (Irans presiden)

Årets mest uønskede: Mullah Krekar

Årets skurk: George Bush

Årets ekleste «hetero»: Jan Aage Torp 

Årets «ekleste» homo: Jan Thomas

Årets feiginger: De som truet andre kristne på Kirkemøtet til å stemme imot ny ekteskapslov 

Årets homofober: Andreas Hesselberg, 5 av 11 biskoper, Bjørn O. Hansen,  Øyvind Benestad, Norsk Luthersk Misjonssamband , Islamsk råd, Paven++++

Årets krangel: Yssen og Valla

Årets kongelige: Märtha Louise

Årets kuleste underholdningsprogram: «Skal vi danse»

Årets beste tv såpeserie: Hotel Cæsar

Årets teiteste tv-programserie: Kristopher Schau «de 7 dødssyndene» 

Årets beste blogg: http://vicblogg.wordpress.com/

Årets verste blogg: kristenblogg

Årets bloggflause: Hesselbergs Onani- fantasier

Årets blogg-nykommer: http://haraldhauge.wordpress.com/

Årets blogg-venn: Ivar Kvistum (alle tiders bloggvenn!)

Vel – hvem/hva kårer du til årets personer og hendelser?

9 Svar til “Min egen uhøytidelige kåring

  1. Kristen: NLM vil melde seg ut av statskirken pga at homofile kan ha vigslede stillinger i kirken og i og med at DNK har et flertall for å likestille homofile med enhver annen. Det kaller jeg homofobi.

  2. Tusen takk, Kjell Morten. Årets bloggvenn er en pris som henger høyt.

    Som du ser, er jeg midlertidig av lufta, men jeg har noen planer og holder deg orientert.

    hilsen Ivar

    PS: Klart misjonssambandet er homofobt. Hele samlivsetikken deres bygger grunnleggende på homohat og/eller alminnelig seksualangst. Dette stusselige instinktet er styrende for både bibelsyn, teologi og kirkepolitisk atferd.

  3. Wow 🙂 takk, Kjellemann! Den varmet skikkelig!! Får litt ny giv til å blogge da, gitt 🙂
    Nå sitter jeg på hotellrom i nord, og lurer fælt på hva jeg skal si i morgen. Jeg er så rar, sånn. Helt laidback – helt til jeg nesten blir nervevrak.

    Lykke til videre med oppgaveskrivingen din, og praksisen!!

  4. Tusen takk for godord Victoria 😉

    Du klarer det meste du – det er jeg sikker på!

    Trenger all «lykke til» jeg kan få. Ikke så lett å være kjellemann om dagen…

    masse klem

Legg igjen en kommentar

