Ensom i julen og er fra Grenland? Les her


a_cold_chrismas_day_by_aquasixio.jpg

Hei!Jeg er egentlig ikke ensom selv men jeg har i mange juler hatt et ønske om å lage en jul for mennesker som av forskjellige grunner ikke har det så godt som jeg har det, eller som av ulike årsaker gruer seg for å være alene. Det ville bli en god gave til meg selv hvis jeg fikk lov å lage en hyggelig julaften for noen – ikke med overflod – men med kjærlighet og omtanke, god mat og hyggelig prat, varme og godt selskap. Synes du jeg er egoistisk? Vel, vi kan være litt egoistiske sammen 😉 Glede hverandre!

Enten du er ung eller gammel, har barn eller er enslig, ville jeg blitt glad hvis du/dere ville komme og feire julaften sammen med meg. For meg er det dette julen handler om – å bry seg. Det blir en julaften uten alkohol – ikke noe kristent eller religiøst innhold, ikke noe gavepress. Bare ha det hyggelig og kanskje til og med bli nye venner! Ingen krav til å pynte seg eller hva du er eller hvem du er – hvis du synes det høres hyggelig ut så er du hjertelig velkommen! Ikke grue deg for å ta kontakt.

https://kjellemann.wordpress.com/kontakt-meg/ 

5 Svar til “Ensom i julen og er fra Grenland? Les her

  1. Fantastisk tiltak. Tenkt tanken ofte selv, men du vet i disse kristne førjulstider er det ikke lett for den satanistiske mann i hus og hytte å finne tid til slikt. Det handler jo om JESUS nå vettø.

  2. 😉 Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal nå disse menneskene. Hvis ingen melder seg så vil jeg gjerne melde meg frivillig til noe på julaften. Noen som har noen ide om hvordan jeg skal nå ut? Jeg er redd det er mange som ikke tør å ta kontakt.

  3. Varmestua i Porsgrunn, de trenger sikkert frivillige på julaften, om de holder åpent den dagen da. Du kan jo bare ta kontakt med Porsgrunn kommune, å høre med dem.

Legg igjen en kommentar

