Kristenbloggnytt; Jeg er satanisk!


Den kristenfundamentalistiske bloggen Kristenblogg fyller visstnok 1 år i disse dager og årsoppgjøret gjøres i artikkelen skrevet av bloggeier, moderator og artikkelskribent og t-skjorteselger, Andreas Hesselberg. Selvfølgelig er denne bloggen gitt av Gud.

read more | digg story

2 Svar til “Kristenbloggnytt; Jeg er satanisk!

  1. Hvis du er satan sjøl, må jeg si satan er en veldig koselig person;) hehe.

  2. bøøøø! ;-))) takk vennen ;-)) Andreas Hesselberg har vært så omtenksom at han mener at jeg ikke er satan selv – MEN holder åpent at jeg kan være sterkt p å v i r k e t av satan… Noe alla det med å elske synderen men hate synden vet du…

Legg igjen en kommentar

