KÅRING AV ÅRETS TRIGGERORD/søkeord på WordPress


Jeg synes det er utrolig interessant å se hva som bringer folk utenfor WordPress til min blogg – altså hva folk søker etter på ulike søkemotorer.

Hvis jeg KUN var interessert i å få et stort antall besøkende MER enn jeg var opptatt av at folk faktisk leste det jeg skriver kunne jeg utnyttet dette maksimalt.

Da ville jeg skrevet en del artikler som inneholder ord som:

NAKEN, SEX, ONANI (masse onani!) SYND, HELVETE, ENSOMHET, DIKT, KJÆRLIGHET osv osv…

Vel, ikke så rart at nettopp disse ordene kommer opp på min «search terms», for jeg har jo skrevet en del om disse temaene – men hva er ÅRETS TRIGGERORD PÅ WORDPRESS?? Går det å kåre en vinner?

Legg igjen en kommentar

