NÄR LÖVEN FALLER.. carola häggquist


tre.jpg

När löven faller av och kvar e vi,

Ett litet frö får dö och bli till liv

När regnet faller ner utför min kind

Du torkar alla tårar med din vind

Då ser jag din kärlek mot mig

Då känner jag livet ifrån dig

När regnet faller ner utför min kind

Då vet du att jag älskar

Som himlen runt vår jord ditt ord består

Och leder mig på vägen som jag går

Som ljuset ifrån skymning gör mig väl

Så styrker du det svaga i min själ

Så ser jag din kärlek från dig

Så känner jag livet inom mig

Som himlen runt vår jord ditt ord består

Då vet jag att du älskar

Störst av allt e kär STØRST AV ALT ÄR KJÄRLEKEN

Den går igenom död

Går igenom döden för mig

Den renar mig renar mig omigen

Då vet jag att du älskar

Du älskar mig… 

 

  Jag ger dig allt jag lämnar aldrig dig

Nu ser jag din kärlek mot mig

 

Nu känner jag livet ifrån dig

När löven faller av och kvar e vi

Då vet jag att du älskar

Nu ser jag din kärlek mot mig

Nu känner jag livet ifrån dig

När regnet faller ner utför min kind

Då vet du att jag älskar

Legg igjen en kommentar

