KOM TIL GRENLAND!


skien

Reklamen har rett!

Kom til Grenland! Her i området Skien, Porsgrunn, Siljan og Bamble bor det drøyt 100 000 mennesker. Er du lei av storbyen eller lei av landet så finner du mellomtingen her. Her kan du mellom korte avstander oppleve begge deler.

Jeg hadde knapt hørt om Grenland før jeg nærmest satte fingeren på kartet, solgte en liten byleilighet i Oslo og fikk både hus og hage her i stedet.

– Her er det et fantastisk kulturliv med alternativer innen både den folkelige kulturen og finkulturen.

– Her er flotte turområder kort avstand fra bykjernene.

– Her er vi bare 2 timer unna Oslo og 3 timer unna Sverige og 1 time unna Sandefjord Lufthavn Torp.

– Her er det flotte butikker i trivelige områder med nok av parkeringsplasser – og her er det nærmest køfritt!

– I Grenland kan du senke skuldrene og leve livet mindre stressende.

– I Grenland er det nok barnehageplasser, 7 videregående skoler og en utmerket moderne Høgskole

– Sist men ikke minst. Her er det jobber for de fleste – hundrevis av ledige jobber!

Som enslig vil jeg anbefale Grenland fordi her kommer du lett i kontakt med mennesker, mennesker som bryr seg og som gjerne vil bli kjent med deg. Her er masse muligheter gjennom organisasjoner og kultur til å bli kjent med mennesker som bryr seg om det samme som deg og som har tid til deg.

Familier i Grenland har muligheter til å få andre bedre kvaliteter inn i sine liv, senke skuldrene og få bedre tid til hverandre. Her får du overskuddet du har savnet lenge!

Jeg er stolt og glad over å bo her. Jeg gjorde så absolutt det rette da jeg flyttet hit.

Velkommen etter!

Snakkas!

3 Svar til “KOM TIL GRENLAND!

  1. Grenland er et illtolerant drittsted. Glad jeg har flyttet fra skien og skal aldri flytte tilbake ditt så lenge jeg lever.

  2. Trist at du har opplevd det slik Trond. ;-(

    – og som du skjønner trives jeg kjempegodt her 😉 og har ikke opplevd den illtoleransen så sterkt som tydeligvis du har.

Legg igjen en kommentar

