Og så kom dagen da jeg fikk nok…


En fullstendig meningsløs debatt er over – jeg orker simpelthen ikke mer.

Jeg snakker om Hesselbergbloggen eller kristenblogg om du vil.

Deltagelsen i denne bloggen gjør meg rett og slett syk og jeg må sette en grense for meg selv. Jeg har prøvd å forklare og forsvare homofile der inne men det er som å stange hodet i (hva er hardest av betong og mur?) vel den hardeste vegg…

Og kommer nå Hesselberg enda en gang og sier jeg er satansisk så er det helt ok.

Jeg får si som jeg sa til en viss predikant i homoparaden i Porsgrunn i sommer:

DET VERSTE ER IKKE AT JEG SELV KOMMER I HELVETE – DET VERSTE ER AT JEG MEST SANNSYNLIG MÅ SLITE MED DISSE KRISTENFUNDAMENTALISTENE DER OGSÅ…

Dette er antageligvis det sterkeste jeg klarer å uttrykke meg om dette i dag. Jeg er dødsliten av hele Hesselbergklanen. Og jeg er sint! – så sint som jeg kan bli. Det betyr at tårene bare renner.

Føl dere fri til å si dere enig med meg her vær så snill: Ut med kristenhesselbergblogg uten dott og hjerne enno!!!! (jeg mener egentlig UT med kristenblogg med EN GANG!!!)

6 Svar til “Og så kom dagen da jeg fikk nok…

  1. Du har jo fått nok mange ganger, Kjell. Men likevel fortsetter du å ta homofili-debatten med oss, om og om igjen. Hvorfor deltar du da i debatten igjen hver gang det dukker opp innlegg om homofili eller synd på Kristenblogg? Jeg fatter ikke at du orker, men det er ærlig talt beundringsverdig at du gjør det. Det er uansett ditt valg å delta i debatten. Du kan la være om du vil.

  2. Kjell,

    bare husk at det er ikke Kristenblogg du skal overbevise for å leve ditt liv. Ikke er de verdt det og de er slettes ikke verdt så mye her i verden.

    Det viktigste er å gjøre meninger og tanker tilgjengelig som viser en annen verden enn den disse menneskene sier finnes.

    Om man skal ta Hesselbergs ord på alvor om at vi er besatte av Satan så må jo Satan være en myk mann som er opptatt av likestilling og likeverd (fysjom, da gitt!). Gud derimot har behov for en underdanig fanklubb for å konstant polere egoet sitt, og er i bunn og grunn en emo-sipper som konstant trenger oppmuntring og bekreftelse (og du og du hvor slitsomme slike folk er). Sånn sett kan det bli langt mer interessant og underholdende om vi havner i Helvete i stedet for i Himmelen, for det er vel liten sjans for at Gud blir mindre krevende i Himmelen? 😉

  3. Du får en forsiktig klem fra meg også. Mente ikke å buse ut med debatt-ting inne i bloggen din.. Ikke la deg knekke av de folka der. De er ikke verdt det..

  4. Du har prøvd, hardt. De vil ikke høre, ferdig med det. Bruk energien din på noe annet, beklager men sånn er det bare 🙂

  5. Takk for godord 😉 Jeg vet så altfor godt at det å holde seg vekke fra disse menneskene er det eneste riktige.

    Jeg er IKKE knekt – den gleden skal de ikke få. Jeg skal bare følge rådet jeg har fått nå så mange ganger både av ukjente, venner og familie om å holde meg unna. Det er faktisk ikke med lett hjerte jeg gjør det for disse menneskene er farlige både for homofile pg andre Jeg tåler ikke urettferdighet og ordene deres – som endatil kommer fra såkallte kristne – er bare for utrolige til å akkseptere.

    Som sagt så mange ganger før ville jeg sett hvilke andre menneskegrupper som ville funnet seg i så mye dritt som det som kommer fra den kanten. Det er iallefall ikke de selv som hadde tålt det. Jeg har bare vært inne så vidt og sett at debatten fortsetter – kranglingen fortsetter av mennesker som hevder seg skrevet inn i livets bok. Det må være verdens tynneste bok!

    Jeg trenger ikke Kirken og Gud for meg er en privatsak. Jeg er en stolt homofil – med overskudd til å hjelpe andre som ikke har det så godt som jeg har det. Dette vil jeg fortsette med – bare fra bloggen her og som alltid er jeg tilgjengelig for de som måtte trenge det.

    Frekkheten til Hesselberg preller av meg som duggen for sola og jeg står fjellstøtt – for å bruke hans egne fattige ,ord. Når han ene dagen hevder jeg er satanisk og så etterpå er så frekk å komme med Guds velsignelse, så tar jeg det bare som et bevis for hva slags menneske han er. Men han er i godt selskap – bare fortsett med hovmodet og mangelen på ydmykhet overfor både Gud og mennesker – En større synd en kristenblogg kan jeg vel knapt tenke meg. Det er fryktelig synd de ikke ser det selv – de 10 – 15 som hver dag sitter der timesvis og gnager om djevel, helvete, synd og dommedag.

    Jeg skal allikevel takke flere der i dag som jeg ser uventet har tatt meg i forsvar. Det står det respekt av synes jeg. Jeg tror det koster dem mye å forsvare en homofil der inne. – og dette må jeg si til tross for at jeg vet at jeg allikevel aldri kan få overbevist dem om at min legning handler om kjærlighet – ikke synd. Det får andre større krefter sørge for heretter.

    Jeg vil advare ALLE om å begå samme feil som meg – å blande seg med de «gode bibeltro kristne» på kristenblogg.no. Hvis jeg ikke har oppnådd NOE annet av min lille innsats der inne så håper jeg iallefall at folk har lært av det JEG gjorde feil.

    og jeg gjentar og denne gangen mener jeg det slik jeg skriver det:
    TIL HELVETE MED KRISTENBLOGG!

Legg igjen en kommentar

