Hvem er kvalifisert til å uttale seg på Guds vegne?


Det er ikke så mye som sjokkerer meg lenger når det gjelder uttalelser fra kristne fundamentalister – heller ikke Reidun Torgrimsens advarsler til det norske folk hvor hun hevder; «Dette er Guds Ord som er lagt i min munn for å advare deg og alle i Norge.» 
Advarselen er sendt til kongen, alle stortingsrepresentanter, regjeringen, biskoper m.fl.

Gud har visstnok snakket til denne kvinnen og gjennom andre fra 15 juni og til 23 juli. Ordrett har hun gjengitt advarslene fra Gud. Hun takker pent til pappa Gud for at «….. Du har lovet å gjøre nye ting i Norge».

Hun mener hun uttaler på vegne av Gud ,en ADVARSEL til alle som går imot Guds Ord og Hans vilje for ISRAEL og for NORGE!

Og selvfølgelig er homofili og den nye ekteskapsloven det det advares mot. Og igjen er det helvete som er resultatet hvis vi ikke følger hennes ord – som hun så gavmildt har formidlet oss på vegne av Gud selv.

I tillegg til advarselen du kan lese på hennes hjemmeside kan du også

«Bli fast støttepartner med Tienden (10% av din inntekt, som i følge Guds Ord tilhører Herren), og opplev Herrens velsignelse strømme inn i ditt liv, der du gir Tienden og Hellige Gaver.»

Og selvfølgelig: Gir du penger, holder Gud løftene. Jeg antar at jo mer du gir jo mer får du igjen – ja under visse vilkår da selvfølgelig.

Hmm.. Har du ikke råd å gi 10 % av din lønn til kristne TV-stasjoner sier du?? 

Du sier kanskje, jeg har ikke råd til å gi?  Men nettopp derfor skal du gi.  Gud har lite velbehag i den som gir smuler av sin overflod, men han har stort velbehag og velsigner rikt den som gir førstegrøden til Herren og som mindre har tilbake til seg selv.»

Jeg antar at jo mer de som er redde helvete gir. jo mer kan denne kvinnen og tv-stasjoner og andre som har direkte linje til Gud advare mer om at man må vende om å bli som dem. Jo raskere bli kvalifisert til å uttale deg på vegne av Gud.

Om du selv har syndet aldri så mye før i ditt liv så er du tilgitt , (denne kvinnen har selv syndet mye i sitt liv og er bl.a skilt) – det koster ikke så mye – og du kan bare kalle deg frelst og så er du tilgitt det meste. Gud er tydeligvis glad i penger! Gud har kontonr; 2120 oo oooo (obs! pengene går via en pastor – noe provisjon kan påregnes..)

Dette kvinnemennesket spår en ny reformasjon! Det er visst håp for oss alle! Gi penger og be litt – og for Guds skyld skriv under på underskriftskampanjer som sier NEI TIL KJÆRLIGHET (homofil praksis) OG EKTESKAP MELLOM HOMOFILE og det vil gå oss godt i Norge – og Israel også!

Vil ikke dine medmennesker følge ditt eksempel sier du? Vel, slå folk i hodet med Bibelen. Der står det skriftlig!

ps: med vilje oppgir jeg ikke nettadressen til denne kvinnen sin hjemmeside -Det jeg har skrevet her og gjengitt er den oppmerksomhet jeg ønsker å gi disse stakkars mennesker. Jeg antar at i ren «pastor Torp-stil» er det oppmerksomhet de vil ha og dermed et ønske om penger i kassen. Å forkynne drømmer og profetier er kostbart – likeså trusler om helvete.

Jeg drømmer hver dag om at STØRST AV ALT ER KJÆRLIGHETEN – det er en drøm og en profeti jeg TROR på. Jeg håper jeg er kvalifisert til å formidle den drømmen. Jeg er jo et menneske.

Legg igjen en kommentar

