TAKK KARITA!


karita-bekkemellem1.jpg

Karita Bekkemellem går av som barne- og likestillingsminister. Jeg vil takke henne for den fantastisk store kompromissløse jobben hun har gjort for oss homofile og lesbiske. Hun har ikke blitt kalt homominister uten grunn! Hun har også gjort en fantastisk jobb for andre minoriteter og barn. Jeg husker henne best fra Landsmøtet for LLH jeg deltok i , i2005 hvor hun møtte opp til stående applaus. Vi mister en flott foregangsmenneske som alltid har stått på vår side, forstått oss og kjempet for oss.

TAKK!

Jeg er glad for at det er Manuela Ramin Osmundsen som overtar etter Karita og jeg ønsker henne selvfølgelig all mulig lykke til!

Legg igjen en kommentar

