Kontaktannonse: Homo søker akksept


Jeg er en mann 41 år gammel, 178 cm høy/120 kg, kortklipt og bruker briller. Jeg bor i Skien i et lite hvitt hus som er nesten like skeivt som meg selv. Hagen er min store lidenskap. Jeg går på Høgskolen i Telemark og studerer kultur Bachelor og trives utmerket med det – men gleder meg til å komme ut i arbeidsliv og å tjene penger!

Jeg har mange flotte venner som jeg elsker å omgåes både til fest og i det daglige.  Jeg jobber så mye jeg kan, frivillig for Grenland Friteater og dette er en utmerket måte å komme i kontakt med nye mennesker på og som har noenlunde samme interesser som meg selv.

Liker ikke: Hovmodige mennesker som mener de er bedre enn meg.

Drømmer?

Jeg mangler en kjæreste og jeg skulle ønske at jeg kunne gi masser av min kjærlighet til en annen mann som selv har evnen til å gi masse kjærlighet tilbake og som vil dele livet sitt med meg.

Så mye mer er det ikke å si.

Jeg er et menneske på godt og vondt.

Det jeg egentlig søker er akksept.

Bill. merk: Halvgammel, stolt og homofil

Legg igjen en kommentar

