Om søkeord og popularitet


Jeg har vært på wordpress i ca en måned nå og det gleder meg at jeg har hatt over 1000 besøkende på min blogg siden jeg flyttet den hit.

Dette er en tankeblogg og jeg deler tanker og refleksjoner jeg harom livets rare realiteter. Jeg elsker også dikt, både å skrive selv og å lese andres.

 Det er alltid veldig gøy å se hvor mange som hver dag har vært innom bloggen pr dag, hva det er av det jeg har skrevet som folk er mest interessert i og hvordan de i det hele tatt er kommet hit til denne siden.

Jeg må le mange ganger når jeg ser søkeordene. Naken er tydeligvis et veldig populært søkeord. Og i denne bloggen vil de da – sikkert litt skuffet – komme til min artikkel som jeg har kallt; Jeg er født naken. Jeg har også mange ganger sett at søkeordet naken er koblet sammen med dame; altså naken dame… Vel, jeg kan bare tenke meg skuffelsen mange opplever når de kommer til en side hvor hovedstoffet dreier seg om homofili. Jeg håper dog at mange allikevel stopper opp litt fra sin søken etter nakenhet og leser litt det jeg skriver. Dessverre er det ingen statisktikk som kan vise om folk faktisk leser det som står på bloggen. Jeg savner litt «terningkast» på artikler. Når man har lest en artikkel så kunne man hatt anledning til å si om artikkelen var god eller dårlig – uten at man nødvendigvis svarte på artikkelen.

Jeg har jo hatt veldig skrivekløe i det siste – men nå har det dessverre stoppet opp litt. Dette er det en forklaring på i og med at jeg for tiden er i eksamensmodus og skriver jammen mer enn nok på eksamensoppgaver. Til tross for mange artikler og fra 30 til 75 besøkende hver dag er det få som skriver her. Det synes jeg er synd. På wordpress kan jeg lese at min blogg er nr 3 i  «fastest growing wordpressblogg». Det høres jo fantastisk ut… 😉

Jeg tror jo også at siden mange av temaene jeg skriver om er nettopp homofili at mange vegrer seg for å mene noe. Det er synd. Alle mener jo noe! Kom igjen jenter og gutter – her er alle velkommen med tanker og meninger rundt alle temaer – også homofili.

 Den absolutt mest populære delen av min blogg er faktisk dikt-siden min! Det gjelder også når det gjelder søkeord. Veldig bra! Skulle bare ønske at det kom inn flere bidrag der også.

Jeg er ingen «veldig god» skribent. Men jeg elsker å skrive! Håper at mange finner glede av å besøke bloggen min. Alle er iallefall hjertelig velkommen!

Ett svar til “Om søkeord og popularitet

  1. Jeg synes dette er en veldig god blogg! Og jammen synes jeg du skriver godt også!

    Jeg har vært her mange ganger, men bare kommentert en gang. Det skyldes rett og slett at det du skriver får meg til å tenke, tenke, tenke. Og da er det ikke så lett å kommentere. Du er veldig ærlig og personlig, og lite spissformulert. Dessuten er innleggene ganske lange. Men jeg liker det som det er. Selv om det kanskje ikke blir så mange kommentarer av det! 🙂

Legg igjen en kommentar

